
Şu vuruşla coşturmuştu hepimizi... çok değil, 2 yıl önceydi bu tablo. Top ayağına gelince herkes heyecanlanıyor, rakip takımı korku sarıyordu... Şimdi öyle mi? Nihat topu aldığında artık tam tersi bir reaksiyon oluşyor rakip takımda. Eminim ki, bugün Fenerbahçeli birçok kişi Nihat'a top geldiğinde bir rahatlama hissetmiştir. O hisleri de onları haksız çıkarmamıştır, çünkü Nihat Kahveci, 2 sene önce bizi EURO 2008'de sırtlayan Nihat Kahveci, bugün, geçen 2 senede olduğu gibi oyuna hiçbir şey katmadı...
Oysa İspanya'ya gitmeden önce, gittikten sonra son senesi dışında hem Sociedad'da, hem de Villarreal'de etkili oldu. Ama o yaşadığı sakatlıktan sonra, kariyeri büyük bir düşüşe geçti... Beşiktaş'a geri dönmesi belki kariyer düşüşü olarak açıklanmaz da, geçen yıl, ve bu yıl şu ana kadar gördüğümüz performansı hiç ümit verici değil... Beşiktaş'ın sağ açıkta yabancı sınırlamasına takılmayan daha iyi bir alternatifi olsa, kesik yemesi kesin gibi... 31 yaşında olmasına rağmen, sanki 40 yaşındaymış gibi oynuyor... eğer performansını düzeltemezse, sene sonunda Beşiktaş yönetiminin kendisiyle mutlaka bir görüşmesi olacaktır. Çok değil, 3 yıl önce destanlar yazdığı Haziran ayında...
Ekşi Sözlük'ten iki alıntıyla tamamlamak istiyorum bu yazıyı. Bilenler bilir, Nihat Kahveci başlığının ilk sayfalarında oyuncu hakkında methiyeler düzülürken, şimdi iki tane entry var ki, BJK taraftarının durumunu iyice açıklıyor, bizi de biraz guldurerek:
641. tek kelimem var kendisine. git. (the x files)
642. iki kelimem var kendisine. birisi git. (tarfear)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder